Apr 4, 2010

Saya Yang Tak Puas Hati

Tag dari Cik Naomei

Sebenarnya dah beberapa hari Naomei tag, tapi terlupa nak jawab. Ampun Naomei!! peace :) Thanks taw awak tag saya. Berkobar-kobar nak jawab ni..hak3. Oopsss tajuk atas tu pon copy nama Cik Naomei punya blog..heheh

Kat bawah ni soalan-soalan yang Naomei tanya:-

1)anda rasa anda hot?
- mana da hot.. biase-biase je.

2)upload gambar kesayangan
- banyak la gambar yang aku sayang. nak pilih yang mana satu ni???

3)kenapa anda suka gambar ini?
- ermmm... sebab background cantik. Gambar ni diambik semasa hujan renyai-renyai dekat i-City..

4)bila kali terakhir anda makan pizza?
- ermmmm rasanya bulan lepas. makan Domino. waaa.. nak makan lagi!!!

5)lagu terakhir yang anda dengar?
- Aiman Teman biase. first time dengar semalam. best gak lagu tu..

6)apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
- dengar lagu and blogwalking..he3

7)selain dari nama anda sendiri anda suka dipanggil dengan nama apa?
- ermmm... sakura..he3

8)tag 6 orang tanpa rasa kekesalan
1- Kak Jieda
2- Perantau London
3- dramaQueen
4- kitty world
5- Cik Ayena

siapa no.1 kepada anda?
- Geng blogger saya. Selalu ziarah sakura :)

bagaimana pula no.3?
- berkongsi minat yang sama. suke Big Bang..he3

pendapat anda pada no.4?
- sangat suke lawat blog kitty. sbb kat situ banyak kucing comei-comei.

kata sesuatu tentang no.2?
- rakan bloger yang jauh merantau....

perwatakan no.5?
- suke artis korea macam saya jugak :)


*edit- caer baru tag sakura, thanks ya caer. sakura baru je buat tag ni. so ni kira jawab tag caer sama la ek :) :)

No comments: