May 2, 2010

SS501 and Lee Hyori Chitty Chitty Bang Bang

Assalamualaikum. Ni entry kedua hari ni. Rajin la pulak aku update blog hari ni. hee sebab aku bosan dan terasa rajin nak menaip. Tak da apa-apa yang menarik sangat pon just nak kongsi ngan korang benda yang aku belajar je. Maklumlah ilmu cetek lagi so kenalah mencari ilmu kan..

Cuba tengok gambar pakwe-pakwe hensem kat bawah. Hensem tak?? he3. Sedikit info, male group from korea, SS501. Dorang akan keluarkan new album dalam masa terdekat ni. Tapi aku bukannya nak citer tentang SS501, cuba clik gambar tu untuk tumbesaran yang sempurna.



First tengok kat blog akuperasanbaik. Terus jatuh hati. tu yang mintak tuan rumah akuperasanbaik ajarkan.hak3. Jakun jap.Special thanks to NaOmei yang tak jemu-jemu mengajar aku dan jugak empunya coding puput. Thanks puput.

Ni video artis korea jugak ye.Sorry la hari ni mood korean sudah sampai so entry pon berbaur korean sikit. Thanks adah ajar kita upload video dari youtube.. hehe.. serious tak taw nak buat macam mana. dengan muka tak malunya tanya adah..he3 thanks taw.


Jom layan lagu dari Lee Hyori - Chitty Chitty Bang Bang

11 comments:

terokai seni said...

chaiyuk

kayown said...

Chayok2 ^_^

Puput. said...

hehehe...welkem sakura dear...^_^

Tuan Cimot said...

comelnye hyori nari..huhu..

NIA said...

oppa choa-e-yo!*eh cane bt gmbr tuh jd cmtu?smart oh..:)

Nadia Dizarch said...

Best2! :D

kayown said...

to puput:

he3..n3 buat la lgi tutorial baru ek ^_^ best la

to TikaLeh:

ar2 hyori memang comel ^_^

to sizuka:

gmbar smart da insert html coding kat widget. klu nak coding tu boleh masuk rumah puput. :)

to nadia:

thanks :)

Unknown said...

kalau pak we handsome siapa yg x minat =)

mdhafiz said...

korang faham ke ape diaorang cakap? hehhe.. saya layan Rabbani je..huhuw~

kayown said...

to anastasyea :

hak3..layan je

to hafiz:

faham la sikit2.yang mn xphm tu belajar tambah ilmu..he3

rabbani pon aku layan jugak..pendek kata semua lagu aku layan ^_^

Cikgu Jaja™ said...

ensem.. >.<
nk follow kamu lah.sng nk track kalau mOod kOrea kamu dh sampy..wahaha