May 15, 2010

Selamat Hari Guru!!

Assalamulaikum. Selamat hari minggu semua!!! hahaha..Hari ini antara hari yang sangat bermakna dalam hidup aku dan hidup korang jugak kan! Hari ini kan hari untuk kita mengenang jasa guru-guru yang telah menabur jasa mengajar kita dari tadika sampailah masuk ke universiti.


Gambar pinjam dari mr google

SELAMAT HARI GURU untuk cikgu-cikgu aku yang mengajar aku dari tadika -> sekolah rendah -> sekolah menengah sampailah ke Universiti. Jasa-jasa cikgu-cikgu semua tidak akan aku lupa sampai bila-bila..

Lagi satu buat kawan-kawan aku yang dah jadi cikgu tu..SELAMAT HARI GURU korang semoga korang dapat jadi cikgu yang baik dan disayangi anak-anak murid.hehhe.. Ooppss lupa pulak kepada kawan-kawan blogger yang bergelar cikgu aku pon nak ucapkan SELAMAT HARI GURU jugak..Semoga anak bangsa kita semakin berjaya dengan didikan anda semua yang bergelar guru!!!

9 comments:

cokelat panas said...

selamat hari cikgu boleh tak??hahaha

kasih suci said...

selamat hari guru (",)

kayown said...

to cokelat panas:

hahah..sama je lah cikgu ngan guru :)

to kasih suci:

selamat hari guru jugak ^_^

sugar2 kapas strawberry said...

selamat hari guru jgk ;)

+akufobia+ said...

ada gak guru ganti yang lepas hari guru terus berhenti sebab da dapat banyak hadiah.haha.

ema.razali said...

slmt hari guru ^^

Aidi-Safuan said...

untuk cikgu aidi-safuan takde ker? :P

kayown said...

to sugar2kapasStrawberry:

slamat hari guru ^_^

to akufobia:

hahah..mesti la sbb dorang dah dpt banyak hadiah..hehhe

to ema:

slamat hari guru

to aidi:

eh ko ciggu jugak ker?? hahah

pr ipm innovativ said...

SELAMAT HARI GURU JUGAG .. :)

http://ipminnovative.blogspot.com/