Jun 25, 2010

Terima Kaseh Awak....

Dedicated to my BFF...

tima kaseh awk sebab sudi jadi kawan sy..sudi layan perangai sy yg tah apa-apa ni..walaupun kadang-kadang awk malas nak layan...hehhe.. tp sy taw ati awk

awk halalkan semua makan minum sy taw!!! duet seposen klu terlupa nk bayar balik..maklumlah i ni kan cepat lupa..huhu..

sorry kalau awk ada pernah terasa hati ngan sy.. klu sy mrh org lain awk juga jd mangsa dengar sy marah-mara luah apa yg sy tak puas hati..sobs..thanks awk..

Thanks awk coz sudi jadi kawan susah senang sy.. bukan senang nk cari kwn mcm awk..

rindunya nak jalan-jalan window shopping ngan awk!!!

Tiada ungkapan perpisahan dalam persahabatan...kita akan jumpe lagi kan awk...


~Ukhwah itu bukan pada indahnya pertemuan,tapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya di dalam doanya~

24 comments:

wadud@duad said...

sama2..:p
wadud ker??ekekekeke..
hehehehe...
main2 jerk..:p

Mrs. Smile said...

ada award buat kawan ;) mohon kesediannya di ambil bila sempat :D

yott said...

agree..bkn snng nak dpt kwn yg mmahami
so bila ade..kena slalu hargai

Nur Hidayah Yahya said...

BFF sakura!!!typo error nanti nikon marah...!! hahaha...rindu nikon la tu..tido malam dah takde dengar nikon berdengkur..ops..!! hahahha

♥xaturen♥ said...

kalu nak tambaah kawan, datang le cini...

NichKhun said...

k own.. saya sayang awak gak..
sedey je mase nak berpisah aritu..
air mata saya memang susah sgt nak kua.. tapi seyes saya mmg sedey..
awk pom taw saya camne kan..
insyaallah de rezeki kite jmpa ag k..
pastu kite duduk umah dekat2 nak tak?
senang hujung minggu ley masak same2..
hakhakhak sweet je kan !!
hehehehe

intan izani said...

bagus, syg kat kawan ;p

Nashays said...

best kan klu ada bff..

sweetie2010.blogspot said...

Sukarnya nak mencari sahabat yang sehati sejiwa yer..macam kawan awak tu ya.

Nur Su'aidah said...

sama sama. erkkkk! :)

TQ juga kat kawan saya. haha. tak masal je. tapi kan merekalah yang banyak tolong kita kan :)

cawan merah said...

rindu juga.. kat member tersayang..

haha.. best2 entri ni.
macam umum gtu. i loike~ :)

kayown said...

to wadud:
hehe..xpe2..wadud pom kawan sakura juga =)

mrs smile:
thanks. n3 sakura amek ye

to yott
btol tu yott...susah kan nk dpt kwn yg btol2 faham kita.. alhamdulillah memang slalu harhai die =)

kayown said...

to kech
oppsss typing error..dah edit.hehe
huhu..memang pon.. rindu dah kat nikon tu slalu ada je dpn mata..hari ni dah xde depan mata..hahaha

to xaturen:
thanks xaturen =)

kayown said...

to nickhun:
sy syg awk jugak!!! huhu..sy taw awk sedey jugak..sy dah phm awk mcm mn... awk pom taw kan sy mcm mn.. hehe..nk dok 1 rumah ngan awk lgi bleh awk msk ker sy setiap hari..hehe..rindu nk dengar awk bcerita..huhu

to intan
thanks intan..

to nashays:
hurmmm..memang best!!!

kayown said...

to sweetie:
hurmmm..memang susah..best kwn ngan die

to suaidah
hehe..tu la kan kwn yg ada ms susah la susah nk cari..klu ms sng bnyak je..

to cawan merah
thanks cawan merah..

Mohamad Nur Hidayat said...

saya nk jadi kwan awk gak..
eheee...visit2 blog dayat ekk...
follow la skali

Ummiross said...

Eee sukanya baca ni,simple yet very touching...

Che Kechik said...

nice one..
jadi rindu pd bff kechik kat aus lak..
huhuhu..

Sang Pujangga Utara said...

pujangga nak berkongsi tips2 menarik bila bengang ngn roomates.(dijamin MENARIK)

RoMz said...

wah.. untung nye kawan baek awak tue.. nikon..? kech..? ahha.. semoga korang jadi kawan sampai ble2.. amin~

aibaks said...

sama sama...ehe

Hamzah Ian said...

sedeh lak aku bace

cemomoi said...

ada sikit lagi baki duit bulan lepas, nak shopping kat ne lagi nih?

mahira oya said...

suweet la kamu nih..