Jul 5, 2010

1st Cheque dari Nuffnang!!!

Assalamualaikum dan selamat petang semua

Lamanya aku tak update blog kan.. tak de mood la korang..tengah memikir masa depan..huhu. Lagipun tenet kat rumah ni lembab macam siput sedut. kadang-kadang je ok..sobs.. lagi satu kurang semangat sejak akhir-akhir ni sebab status Nuffnang jadi ordinary.. doakan aku supaya status aku cepat-cepat jadi Gliterati balik ek...semangat sikit nak blogwalking...

Dua hari lepas masa tengah syok-syok layan tv..maklumlah dah lama aku tak layan tv..huhu.. Pak cik posmen datang hantar surat..rupanya dua surat untuk aku..yess!!! lama dah tak dapat surat..oyeahhhhh.. dengan xcitednya aku pun buka la 1 st surat tu. Rupa-rupanya dari PTPTN. dah kena warning suruh bayar hutang..huhu aku baru je dok kat rumah tak sampai seminggu dah sampai surat hutang..uuwaaaa..tensen betol...

Next surat..dapat memulihkan mood aku!!! cuba teka dari sape?? ekeke.. mesti la dari Mr Nuffie!!! dah lama aku tunggu akhirnya sampai jugak 1st cheque aku..wooo best-best..tapi takde la banyak macam korang..lepas buat beli topup jek..syukur alhamdulillah..

18 comments:

Liyana said...

saya punya xsampai lgi..
isk2.. duit2..yuran pun xbayar lgi dah nak kena bayar pt..

sape2 nak surat sah berhenti belajar nanti gitau tau..next week kot gi ump nak bayar yuran..n nak try mintak surat tu gak..

jgn mesg hp, habes bateri sbb charger xde..xsempat lgi nak beli charger baru..

either fb or contact form ke ape2 la online..yeye..ym n skype jarang bkak gak..

ciK LyndaWawa said...

sila bayar duit ptptn dengn hasil nuf nang ye.hehhe

http://lyndawawa.blogspot.com/

Wan_hazel said...

dah sampai ke...cek wan belum gak sampai2 nie..huhuhu...jum g shoping.hheheh

Jieda said...

akak pun baru je dapat cek dari nuffnang,jom shopping sama2 he3.

Ema Razali said...

congrats ;)

Dzasc Skachers said...

ok la dah penah dapat dari wadud..heee... tahniah2.. :D

Unknown said...

msti die dpt byk ni...bpe rm?hehe

caliph shuriken said...

congratz dpt 1st cheque ^^

RoMz said...

ha.. ape kate duit ptptn tue bayar dengan duit nuff.. hahha.. bagus gak tue.. ble la nak dapat cek nuff nie.. sedey betol tak dapat2 ag nie..

Kech Hidayah said...

bukan2..ape kate duit ptptn tu bayar lambat2, duit nuff tu buat belanja kawan2 makan kfc..hahaha.

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

wah seronoknya. boleh belanja Kak Sweetie ni

tqa.awesome said...

waaaa bestnye. cik nuff saye xgerak2 ag. haha. meh sye tmbh duit awak ye

jemput datang ke blog tqa

XYZ said...

waaaaaaaaaaaa bestnye tahniah =))

hamzah ian said...

ptptn!!! mimpi ngeri

nas aliff said...

sem neh dapat dwet pt awal tol..
haish.. takot x sempat nk bertahan sampai akher sem je neh..
huhuhu

jack said...

lom dpt lg...

Amirul Arif said...

haishh pujangga kumpul2 x penoh lg

farah wahida said...

nuffnang nak suh cik sakura bayar hutang ler tu sbb tu surat sampai sekali..heheheh