Jul 16, 2010

Oyehhhh Akhirnya Buffered Kembali !!!

Assalamualaikum kawan-kawan.

Hari ini nak kongsi berita gembira dengan korang semua. Setelah sekian lama tak dapat buffered akhirnya hari ni Nuffnang dengan baik hatinya bagi satu buffered kat rumah aku ni. Banyak sebab aku tak dapat BE beberapa minggu ni..antaranya sebab status gliterati ditarik balik sebab letak link dari Youthsays kat rumah aku ni. ermm..lagi sebab trafic tak mantap..kurang dari 100..hahhaa..mana la BE nak lekat kat rumah aku kan.. Alhamdulillah akhirnya dapat jugak BE.. bertambah semangat nak blogwalking..walaupun kadang-kadang tenet lambat macam siput sedot..huhu..



Ni BE yang aku dapat untuk hari ni..Iklan dari Nestle Nescafe . Aku harap BE ni cepat-cepat gemok..hehhe..ok stop sini dlu nak g makan

p/s: doa awak dah termakbul...

18 comments:

lAl said...

Tahniah untuk awak...ahahaha

NichKhun said...

oyeahhh ehemm berkat doa saya la tu.. hakhakhak..
tercakap besau.. hakhakhka

Aqeel said...

wahhhhhh !!bestnyaa ..
tak penah nak dapat BE isk isk isk

ice♥ice said...

besnyee..hehe..thniah :)
* da support ys awk

Nur Fannun said...

caya la..tp awk pilih global show CPC ke utk status iklan?

si[jari] telunjuk said...

tahniah2..nak jugakkkk

sop said...

tahniah..
sop nyer lama menyepi..jelesnyer..huhuhu

Che Armster said...

congrats awk.. w00t2

Cha'on said...

ehem2.. bile nak bunje nie..? hahha..

caliph shuriken said...

congratz ^^

Arra JaSmY said...

Waaaa..tahniah kamo..:)

Shahir @ Meng said...

sy buffer dh abis..
tgh tggu yg baru..

molmolla said...

nk jugak bulih??

BezBuddy said...

nak jugak...hehe

Shah Iznan said...

wahhhh tahniah2...tingkatkan usaha lagi...ngeee

Syahrul Iman said...

wah..best2..congratz sakura

comel said...

wah bagusnya tahniah

Stargone said...

nakal gila sakura ni.. ade ke letak gambar kecik cinonet je. hehe!! apa-apa pun tahniah!!