Jul 22, 2010

MyVi Limited Edition

Assalamualaikum.

Ada kawan aku sorang ni baru beli keta..Bestnya dapat keta sendiri kan!! Aku pon nak jugak tapi.... dok menganggur lagi!!! hehehehe dah ada hati nak beli keta sendiri..huhu..


Haa..ni die keta baru kawan aku ni..Pinjam gambar dari pak cik google..Cantik kan korang.

Kesimpulannya cepat-cepat cari keje kalau nak beli kete sendiri..hahaha Jom cari keje!!!

11 comments:

Chaon Cornerz said...

semoga cepat cari keje..

nisa said...

myvi ni tngok dlm gambar cntik, tp tngok pg td depan mata...alamak pekatnya pinknye..mcm air bandung terlebih sirap...tp kira orait lerkan kalo dh de kete sendiri..cepat2 cr keje beli keta k

Yatre Hayati said...

huk huk..nak juga....:(

Liyana said...

bole la rasa kayown bawak kete pas nih... hahaha..


*kayown, yana pun bknnan dkat myV ni, kaler je xsuka.. TT

kerangRebus said...

ah!stress..jeles..kakak sy pon nak beli myv nih..haih~~

bspotgurl said...

myvi mmg okay untuk org yg baru nak beli kereta. memula beli myvi, lepas tu honda city, pastu bmw ler pulak :)

sizukaDeboss said...

oh my comel gila kaler pink.blik Msia terus beli nih*mcm ada duit je.pdhal pokai*:P.nak myvi nk myvi.tibe excited.haha.

Ery Farieha said...

mcm chantek kot

SITI SYAZANA MOHD SUPIAN said...

eh..ade kaler pink ek myvi..huaaaaaaaaaaaaaa..nk gkkkkkkkkk

aNNiE iS aiNiey said...

mak aiii..cantik toll..hehe

Putera Izuan said...

huhu...
i love myvi but no pinky2 la..hahha