Jul 22, 2010

CONTEST - BERAPA EKOR ANAK SAYA

Assalamualaikum dan selamat petang semua.

Hurmm..semalam kak jieda tag aku satu contest yang best. Contest ini adalah untuk teka berapa ekor baby kucing yang akan dilahirkan oleh Omie. Aku teka 3 ekor. Semoga Omie selamat melahirkan..hehehe





untuk maklumat lanjut clik SINI

Aku nak tag 5 orang:-
- av
- belladiea
- Rma2Ungu
- cik min
- omey

15 comments:

akuvision said...

dah lama tak kena tag ni, hari minggu nanti buat no

.s.o.f.i.a. said...

wahhh!!! ada gak kontes camnie ek!!!

Ibu faheem said...

alamak..tag kontes ke...mcm2 la skg ni..hihihi... makasih ye sudi tag kontes..

Yatre Hayati said...

main teka ni ker?? susahla nak dapat...heee~

Affan Ruslan said...

Setakat ni, nilah entry paling pelik pernah aku baca. heheh. blh pulak teka2 brp anak kucing tu.
aku teka 5. hihih

nuriz said...

hehe mcm doc bidan ni nak teka..sy teka 3 jugak hehe

Arra JaSmY said...

alo lo..coml nye contest nih.gudluck yer.=p

sweetie2010.blogspot said...

salam Sakura, sihat ker?

berapa ekor anak ada dalam perut kucing tu, nampak kecil jer perutnya.teka jgn tak teka sakura

K2r~90 said...

hoo mate kucing tu y mahal tuh hehe

Pencacai Alim said...

comel kucing..

Pencacai Alim said...

kucing ni paling byk pon 4 ekor je ank dia..

ice♥ice said...

hehe slmt beranak wahai kucing :P

unGu said...

sy xder ker untuk di tag?

normie said...

rasenyer 4 eko kot.. hahaha..

Mohd Adziim said...

Aku rasa lebih dari 3 ekor.