Aug 16, 2010

Rezeki Bulan Ramadhan

Assalamualaikum kawan-kawan.

Hari ni dah masuk hari ke-7 umat Islam menunaikan ibadah puasa. Rasa cepat je kan masa berlalu. Tak lama lagi dah nak raye. Sape-sape yang belum beli baju raye tu cepat-cepat la pergi beli k. nanti kalau lamba-lambat takot tak sempat pulak kan.hehehe


Alhamdulillah ada rezeki dari Nuffnang pada bulan Ramadhan ni. Aku dapat BE baru.. Oyehhh!!! Harap-harap BE ni cepat-cepat la gemok nanti boleh la dapat duet raya yang banyak..hehehe . Iklan terbaru yang jadi BE aku Lelong.my Shop & Win Contest. Moga rezeki kita makin bertambah bulan Ramadhan ni. Amin~~

p/s: Selamat berbuka puasa semua ^_^

20 comments:

cemomoi said...

dah dapat duit raya ke?

sizuka[Izzati] said...

tahniah.murah rezeki ramadhan ni:)

::fadxieza:: said...

bestnya dapat b.e..
ape rahsianya??
hehe..

AJ said...

wah tanniah sakura..hehe t bg wet rayer ek

ecah said...

tahniah yok..

amira said...

tahniah ye.. huhu.. syoknye..

kakrose@kakyon said...

tahniah..apa rahsia nak gemokkan BE..

.:|kamaryeah|:. said...

congrats~
masih menanti bl tibe mase utk dpt be~

وردة حمرأ said...

tahniah kamu!;)

ozzy said...

tahniah..murah rezeki

r-mean said...

+1

caliph shuriken said...

congratz ^^

+akufobia+ said...

nak sikit.

Nur Fannun said...

wah..tahniah..jaga Baby BE baik2..

hentakbelipat said...

maka harus belanje saye murtabak jap lagi

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

Kak Sweetie dok tunggu juga..tak gerak2 pun Earning kat Nuff tu..camtu jer..apa rahsianya..

Derus said...

wah..bestnya dapat BE..

Kech Hidayah said...

cepat belanja saya kay own!! hahaha

Aidi-Safuan said...

pergh... banyak nyer! boleh la belanja raya nanti. :P

zulaikha said...

tahniah..

saya pun ada jugak..
jom tengok kat zulaikhamohdnor.blogspot.com