Mar 24, 2010

1st TAG n AWARD untuk aku


Heheh sukenya aku... yelah la aku baru je nak blajar bloging2 neh..
tup2 aku diterjah oleh udacun..hak3. ingatkan just jalan2 kat blog aku je rupa2 nya udacun bawa oleh2 AWARD untuk aku. Tima kasih bebanyak udacun. peace :)

*nak tambah cikitkat sini. sebab malas nak buat entry baru.hu3.
baru je kejap td dapat award yang kedua dari bie. thanks bie 4 the award.

Bawah ni aku ada listkan mereka² yang turut layak menerima AWARD ini..Bagi kategori Top Blogger 2010, calon²nya adalah :-

1.skyjuice
2.jieda
3.CikAidaComei
4.qiey
5.kitty
6.kachang
7.umiross
8.mamazureen
9.Neeq
10.Rama2ungu
11.kakngah
12. Kepada semua yg melawat blog ni.. Best ar korang!!

Syarat²nya mudah je..Tak payah jawab soalan..

Ape yang perlu korang buat ialah :

* Thanks & link to the person that gave you award..
* Past this award onto 12 blogger's you've recently discovered and think are fantastic..
* Contact and let them know they've won the award..

p/s: aku kopi juge yg bwh ni..ngee3x

1 comment:

ツbieaz@bie Azreenaツ said...

wahHhh.....
dah wat upanya hehehe=D

thx sudi amik