Sep 21, 2010

Ini Serius!!!

salam semua

fuhhh.. rasa macam balik je zaman belajar dulu
tak nak rasa macam sekarang...
kena fikir banyak benda
takot buat keputusan yang salah
uwaaaa...tolong!!!!

yang mana sesuai? atau pakai rembat je
tapi aku tak suke maen sambar macam tu je
kalau boleh biar la yang aku suke
walaupon benda tu susah nak dapat

aku kena muhasabah diri
renung balik apa yang kurang
apa yang terlepas pandang
lepas tu baiki bahagian yang dah berlubang

kena fikir secara serius!!!
jangan maen-maen lagi taw!!!
fokus fokus fokus!!!!

p/s: sorry entry tah ape2...huhu

12 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

uish..cam serius jerk.nape ni?

sweetsal said...

ini entri apa ye..kalau nk belajar atau bekerja kena la betul2 fokus ye, xleh sambil lewa..

Khairi said...

Salam ziarah,

seperti ada masalah kematangan aje hehehe. jalan2 ni hehe.

wadud@duad said...

a'ah.. wadud pon mencari erti dari semua nieh,, tapi macam x paham?:p

nursarah said...

bukan mudah menjadi dewasa..

.s.o.f.i.a. said...

makin tua, makin matang, makin besar tanggungjawab. tapi relaks ah!!! semua orang akan lalui benda tu samada kita suka atau tak......

tak salah kalau buat silap. yang penting kita mau blajar dari kesilapan tu....... jangan bodo sombong!!

Chaon Cornerz said...

kadang2 ade je yang kite taknak tapi kite dapat... kadang2 yang kita dapat tue adalah laluan untuk kita sampai untuk apa yang kita nak.. jangan cepat kalah.. gud luck..

kayown said...

To hawa:

huhu tgh dlm delema ney. tak taw apa sebenarnya yg sy nak

to sweetsal:

tQ sweetsal. sakura tgh cari keje ni. doakan sakura cpt2 dpt keje ye =)

to khairi:

hahahhahahha..saya pon syak sy ada mslah kematangan..huhu

kayown said...

to wadud:

hehehhe sakura pom xphm.. mslah kematangan kot..hahahhaha

to nursarah:

betol tu..takot nk jadik dewasa kan..huhuhu

to sofia.

thanks awak. sy harap sy dpt lalui semua ni dgn baek.. amin =)

kayown said...

to chaon:

huhuhu thanks chaon. harap2 sy dpt ape yg sy nak..hahahhaha nak jugak kan..

Azuan said...

serius je entri nie..huhuu

amira said...

amenda masalahnya??