Nov 5, 2010

Nak Balik......

Assalamualaikum.

Hepi Depavali untuk semua rakyat Malaysia..hehehhe. bestnya cuti 3 hari. tapi lagi best kalau boleh balik kampung jumpe mak ngan ayah dan juga kucing2 aku!!! rindunya nak balik rumah..harap2 cuti untuk raye haji ni diluluskan. uwaaaaa!!!! nak balik... kena recharge energy dulu kat rumah..bateri dah low ney....huhhuuhu

-------------------------------------------------------------------------------------------------
sudah bersedia ker untuk pikul tanggungjawab?
takot nak melangkah satu tapak lagi ke hadapan..
adakah sebab aku takot jatoh tersungkur??
ataupon takot untuk menerima kenyataan yang sudah tiba masanya untuk itu??huhuhu

kadang-kadang terpaksa jadik hipokrit untuk sedapkan hati sendiri dan orang sekeliling...
tapi hakikatnya..hanya hati aku je yang tahu...
aku nak cuba yang terbaek untuk diri aku!!!
walaupon susah, perit,saket.....
harapanku...
agar aku jumpe apa yang aku cari dalam masa terdekat ni...
Ya Allah bantu la hambamu yang lemah ini....

asyek aku je jaga hati kau...
hati aku sapa nak jaga???hahhaha..sadis je bunyi..
makan hati berulam jantung...erkk..sedap ker???
aku dah penat kejar..sekarang nak rehat jap..
pikir yang mana betol yang mana yang salah...
rasa macam berat je bahu

ok..dah habis merapu nak chow dulu..adios

No comments: