Oct 24, 2010

My Convocation Day 091010


Assalamualaikum

Genap 2 minggu berokband kena potong...semalam baru g bayar..huhu hari ni baru sempat update blog. Rindunya nak update blog. kalau boleh semua benda nak citer kat sini..hahhaha.Dalam masa 2 minggu ni banyak benda dah berlaku. pada 9 October 2010 tarikh yang sangat bermakna bagi aku.. My Convocation Day!!! Yes akhirnya dah konvo..best sangat tapi tak puas jumpe kawan-kawan, nak bork-borak macam dulu, kuar jalan-jalan, makan-makan seyes tak puas rasa sekejap sangat..korang nanti kita buat la reunion selalu k..huhuhu
Pre-Convo Picture
During Convocation

Gambar ni lepas kitorang kuar dari dewan
Gambar santai ngan kawan-kawan

Ada satu lagi benda penting, aku dah keje jugak. Start keje 11 october..sehari lepas konvo..tak sempat nak maen-maen dulu..huhu ape-ape pom bersyukur aku senang dapat keje. Sekarang dah genap 2 minggu aku keje..Uwaaaa... keje!!!!

k babai korang ^_^

3 comments:

L.O.V.E hUnTeR said...

Congrats!! Selamat dtg ke alam pekerjaan.. Alang2 ade pic konvo ni joinla contest mortar board oleh the Beauty in Ugly~~

Liyana said...

k on.. yana syak la kan.. orang yg tolong pass fail tu dkat tuanku tu, tak suka yana laa.. dalam gambar yana smuaaa dia toleh tempat lain.. hish...

AyieBlog said...

Assalamualaikum,taniah dan syabas anda berjaya konvo :) dan taniah anda senang mendapat pekerjaan :),anda ambik kos apa???