Oct 16, 2012

HAti YaNg Tersakiti

Salam dan selamat malam...

Hari ni hari yang amat menguji kesabaran aku..
Dah lama kot sabar dengan kau mangkuk..
perlu ker sampai menjauhkan air muka orang..
selama ni aku ada peluang..tapi tak pernah terdetik kat hati nak malukan kau..jatuhkan maruah kau...kau memang penting kan diri..ego..semua nak ikot kepala kau yang tak betol tu..
Satu hari nantikau akan tahu...ye hari tu akan datang..tapi insyaallah aku tak akan malukan kau seperti kau malukan aku...

ok...
alhamdullilah....

1 comment:

Cik Ain said...

Allah tu adil dear ,dont worry Allah bayar tunai kat dia nanti :)