Mar 12, 2011

Hati...

Assalamualaikum

Hurmmm..macam mana nak start ek..lama tak conteng-conteng kat sini. Rindu nak balik sini..tapi entah la tak taw macam mana nak luahkan..Hahahahaha aku ni dah lama tak recharge ney..nak kena recharge..tapi tak de masa nak recharge..huhuhu

Kadang-kadang aku takot nak fikir masa depan..betul ker ape yang aku buat sekarang ni... jalan yang aku pilih betol ker? Aku nak fikir macam mana nak buat... tapi..tapi..tapi...hurmmmm moga Allah tunjukkan jalan yang betol kat aku. Aku perlu fikirkan masa depan aku dah sekarang..harap-harap tak terlambat kan!!! Jom fikir positif..xmau mengeluh-mengeluhh lagi.. aku kena kuat kan!!! tarik nafas...lepass...tarikk..lepas...fuhhh lega sikit..alhamdullillah amin...

4 comments:

sizuka[Izzati] said...

wishing you to have a good life ahead :)

cemomoi said...

sujud lama sikit mohon petunjuk

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blog;)
slmt berkenalan,
blog apisv2

Anonymous said...

hehe..comel!!

betul2..mmg patut fikir psl masa depan dah skrg ni.kita dah makin tua.heheheheh....